سلام


تقدیم به تنها عشق زندگی ام(عشق ممنوع)

نمیدانستم عشق ممنوع یعنی چه.......

 سلام  وکیل جونم

میگن  قرقره هرچی از بادبادک  دورتر باشه لاغرتر میشه هرچقد ما هم اینجوری دور بمونیم من لاغرتر میشم الان ۱۰ کیلو کم کردم تازه دارم میرسم به اون وزنی که اولین بار همدیگه رو دیدیم دلم برات تنگ شده بازم خوبه این جا میتونم برات مطلب بزارم تا ابد به یادتم الناز جون. خیلی دوست دارم الناز خانم. به زودی میای تو رشته حقوق باهم همکار میشیم عسلم. به امید اون روز  



نظرات شما عزیزان:

عاشق خسته
ساعت18:58---16 مهر 1390
سلام عزیزم وب خوبی داری آپم با چندتا عکس نظر یادت نره وبت رو پسندیدم خسته نباشی من رو لینک کن گلم لینکت کردم

SRR
ساعت18:36---15 مهر 1390
سلام خوبی وبلاگ توپی داری بسیار عالی بود راستی یه سر هم به من بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390برچسب:سلام,,ساعت2:41 بعد از ظهرتوسط الناز تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا | |